December 11, 2010

Final Semester!


mcm ni la i hari2..kdg2 bosan...


Almost 4 month jgk i x update blog ni sebenarnya..lama kan..... musim2 cuti sem mcm ni je i bru nak jenguk2 blog. hehe...itu pun i tak tau nak coretkan pasal ape.. ok cakap pasal final semester yang akan bermula x sampai sebulan saje lg.. Macam2 perasaan terlintas dihati. kalau ditanya kawan2 yang lain, diorang pun mesti rasa benda yang sama. Bukan ape, i rasa takot, berdebar, excited pon ade jugak.. final sem ni lah penentu segala2nya.. penat lelah mencari ilmu di universiti selama 6 tahun akan berakhir dalam 6 bulan lg. InsyaAllah. Semester yang paling mencabar dan menguji kesabaran ini memerlukan i mempunyai kekuatan dan semangat yg berterusan kerana kami ditugaskan utk menghasilkan 5 outfits utk 1 collection. hopefully final sem ini akan berjalan lancar...

(sememangnya akan merindui saat di UiTM sebaik tamat dan melangkah ke alam kerja nanti..) :'(

2 comments:

akmal ariffin said...

berusahalah kiter bersama2 yer~

Bard Brisyam said...

yezza... tp bukan lepas sahur dah ye... ye ke idok??